Proces samovrednovanja rada škole
Joint Mentorship Admin, 23. siječnja 2025. 18:20, zadnji put ažurirano 23. siječnja 2025. 18:20
Europska komisija je u svibnju 2004. godine ratificirala Zajednički okvir za osiguravanje kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju. Samovrednovanje postaje važan instrument unaprjeđenja rada i u hrvatskim školama.
Poslodavci i škola su važni partneri u traženju odgovora na izazove koji zahtijevaju fleksibilnu radnu snagu spremnu odgovoriti na promjenjive potrebe tržišta rada. Poslodavcima i školi je zajednički interes pripremiti mladu osobu za cjeloživotno učenje kako bi mogla pratiti tehničko-tehnološke promjene. Sudjelovanje u procesima samovrednovanja način je da se to i postigne.
Struktura sustava osiguranja kvalitete u našim školama podijeljena je na šest do osam prioritetnih područja. Svako područje je podijeljeno u područja kvalitete s detaljno razrađenim pokazateljima uspješnosti. U središtu procesa samovrednovanja je učenik i vrednovanje njegovih stečenih kompetencija.